Σελίδες

Τετάρτη 8 Ιουνίου 2022

Tέλος έποχής γιά Δημήτρη Ποτήρη καί Τενεάτη

 Κάθε κύκλος όσο έπιτυχημένος κι αν ειναι κάποια στιγμή κλείνει. Ετσι λοιπόν ό προπονητής Δημήτρης Ποτήρης τού Σπυρίδωνος μετά τήν κατάκτηση τού φετεινού πρωταθλήματος τής Α1 κατηγορίας με τήν όμάδα τού χωριού του, τόν Τενεάτη Αθικίων καί τήν συμμετοχήν της στούς άγώνες Μπαράζ πρωταθλητών ΕΠΣ, όπου ή άνοδος "χάθηκε" στίς λεπτομέρειες, μέ τήν όμάδα να τερματίζει στήν 5η θέση, ό πολλά ύποσχόμενος τεχνικός Δημήτρης Ποτήρης έκρινε ότι ήρθε ή κατάλληλη ώρα να πεί τό δικό του "άντίο" στήν αγαπημενη του όμάδα τό άπόγευμα τής περρσσμένης Τετάρτης (8/6) στήν συγκέντρωση πού είχαν στά Άθίκια γιά τά έπινίκεια τής κατάκτησης τού πρωταθλήματοςέκ μερους τής ΕΠΣ Κορινθίας.

Σέ άποκλειστική όλιγόλεπτη συνεντευξη του σέ έμενα προσωπικά μού άνέφερε ότι < Ο κύκλος μου στόν άγαπημένο μου Τενεάτη Αθικίων πλέον έκλεισε. Πετύχαμε με τούς συνεργάτες μου άλλά καί όλους τούς ποδοσφαιριστές, τήν κατάκτηση τού πρωταθλήματος Α1 κατηγορίας Κορινθίας μεσα από άγώνες πλέ'ι' οφ, καί τήν συμμετοχή της όμάδος στούς άγώνες Μπαραζ πρωταθλητών ΕΠΣ στόν 6ο όμιλο. Μπορεί να μην πετύχαμε τήν ανοδο στήν Γ' Εθνική άλλά ζήσαμε ώς όμάδα μαζί με τούς ύπέροχους φιλάθλους μας ένα καταπληκτικό "ταξιδι" όλο αύτό τό διάστημα. Θεωρώ ότι ή άνοδος κρίθηκε στίς λεπτομέρειες τής άτυχίας. Ειμαι απολυτα εύχαριστημένος άπό τήν προσπάθεια όλων στόν Τενεάτη. Απο τόν πιό μικρό έως τόν πιό μεγάλο καί τούς εύχαριστώ άπό τά βάθη τής καρδιάς μου.>
Σέ έρώτηση μου άν νοιώθει "πληγωμένος" απο τήν τελική κατάληξη τών αγώνων μπαράζ ό Δ Ποτήρης μού άπάντησε  <Σίγουρα μάς 'πληγωσε" τό γεγονός ότι δύο φορές φθάσαμε κοντά στήν πρόκριση, καί άπο άτυχία τήν χάσαμε. Συμβαίνουν αύτά στό ποδόσφαιρο. Έξ άλλου αύτή είναι καί ή άγρια όμορφιά τού άθλήματος.>
Στήν έπομενη έρώτηση μου γιά τό μελλον του ώς προπονητής ό Δ. Π. μού είπε    < Κύριε Νίκο, σκέπτομαι να προχωρήσω παραπάνω. Συγκεκριμενα θέλω να πάω έξωτερικό προκειμένου να μπορέσω νά άναβαμισθώ πανω στήν δουλειά μου. Ειμαι σέ κατάλληλη ήλικία καί πρέπει να προχωρήσω τίς γνώσεις μου καί τήν δουλειά μου. Ηδη είμαι σέ έπαφή με κατάλληλα πρόσωπα γιά τόν συγκεκριμενο σκοπό μου, καί έλπίζω να τό πετύχω.>
Τελειώνοντας τόν ερώτησα άν καποια προσωπα τόν στεναχώρησαν όλο αύτό τό διάστημα..? Μού άπάντησε μονολεκτικα    <Τους εύχαριστώ όλους !!>
Κάπου έδώ έκλεισε αύτή ή ύπεροχη κουβέντα με τόν έξαίρετο γιά έμενα φίλο καί προπονητή Δημήτρη Ποτήρη όπου τού εύχήθηκα πολλές

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου