Σελίδες

Κυριακή 21 Ιουνίου 2020

ΑΝΤΩΝΗΣ ΗΛΙΑΣ γεν,γραμ,ΣΠΠΚ: Γιατί δέν θά είμαι ύποψήφιος

Ό γεν.γραμ. τού Συνδεσμου Προπονητων Ποδοσφαιρου Κορινθίας μού έστειλε να δημοσιεύσω στό έγκριτο blog μου τήν συγκεκριμενη έπιστολή όπου άναλύει τούς λόγους γιατί δέν θά είναι ύποψήφιος στίς έκλογές τής Δευτέρας 22/6 τό άπογευμα, στά γραφεία τού συνδέσμου.

Ίδού ή 'έπιστολή
Όλοι γνωρίζετε την προσφορά μου στον Σύνδεσμο προπονητών... την συναδελφικότητα την προσπάθειά μου να υπάρξει αλληλεγγύη μεταξύ των μελών μας..... Εγώ είχα την εντύπωση ότι δεν περισσεύει κανένας και όποιος μπορεί να προσφέρει να το κάνει..... Δυστυχώς όμως αντελήφθη ότι εδώ τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά.... Μία ομάδα συναδέλφων καλά οργανωμένη μιλώντας για πέτρινα Χρόνια Και ότι το παλιό πρέπει να αποχωρήσει δημιουργήσε μία κατάσταση που δεν συμπλέει με την ύπαρξη και την αξία του Συνδέσμου..... Από το 2008 εκπροσωπούσα τον Σύνδεσμο στις Γενικές συνελεύσεις της Ομοσπονδίας και το 2010 εξελέγη στο Δ.Σ αυτής... Πάντα ο Σύνδεσμος είχε φωνή, άποψη για όλα τα τεκταινόμενα στο χώρο και πολλές φορές για το συμφέρον και μόνο των Μελών του Κοντραριστηκε με το κατεστημένο και σάπιο της Ομοσπονδίας..... με άλλα λόγια ήμουν το αντίπαλο δέος που δεν φοβόταν να πει την γνώμη του.... Αυτή τη φορά στις επικείμενες αρχαιρεσίες της Ομοσπονδίας που θα γίνουν στο Λουτράκι και είχα εκφράσει επιθυμία να ήμουν υποψήφιος...... Αυτή η ομάδα που ανέφερα παραπάνω προσπαθεί να μου ανακόψει αυτήν την επιθυμία .... Να μη κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλό μας.... Όπως και στις περασμένες αρχαιρεσίες ήρθαν σε επαφή με το προεδρείο με κύριο θέμα να φάμε τον Ηλία Αντώνη..... γιατί δεν με αντέχουμε άλλο , διότι τους είχα καταγγείλει στο οικονομικό έγκλημα για πλαστογράφηση της υπογραφής μου.... Αφού αντελήφθη ότι η συνωμοσία έχει επιτευχθεί πλήρως..... Βέβαια άτομα από την ομάδα θα εισπράξουν και τα ωφέλη από την παρεμπόδιση μου να βρίσκομαι ακόμη μία φορά απέναντι στα υποχθόνια σχέδιά τους.... Από ένα άλλο μέρος αυτής της ομάδας με βλέπουν ότι εγώ κατά κάποιο λόγο που αυτοί σκαρφίστηκαν , εκπροσωπώ την ΕΠΣ Κορινθίας και πρέπει να ηττηθώ ώστε να δείξει η αντίπαλη πλευρά ότι έχει δυναμική παίρνοντας τον Σύνδεσμο, για τις επικείμενες αρχαιρεσίες..... άρα ο Σύνδεσμος μπήκε σε (πολιτική ) αντιπαράθεση.... Δυστυχώς σε αυτή την κατάσταση δεν μπορώ να συνδράμω στα υποχθόνια σχέδιά τους.... Είμαι περήφανος που υπηρέτησα τους Συναδέλφους μου δίνοντας και την ψυχή μου και δεν σκέφθηκα αποδεδειγμένα το ατομικό μου συμφέρον..... Μέχρι τώρα έχω δεχθεί πολλές παραινέσεις από συναδέλφους να μη τα παρατήσω. Τους ευχαριστώ πολύ και τους λεω ότι αυτοί ήσαν τόσα χρόνια με τον σεβασμό που μου έδειχναν, μου εδειναν κουράγιο να συνεχίσω.. Αντώνης Ηλίας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου