Σελίδες

Παρασκευή 2 Ιουλίου 2021

ΘΑΝΑΣΗΣ ΜΑΝΑΒΗΣ: Έκλεισε ο κυκλος μου...

 O AOZ είναι κομμάτι του Ζευγολατιού και της ζωής μας.

Η φανέλα του μας τίμησε ως παιδιά και νέους και προσπαθήσαμε με κάθε τρόπο να την τιμήσουμε, όταν μεγαλώσαμε.
Αναλάβαμε την ομάδα, σε μία δύσκολη περίοδο και προσπαθήσαμε εγώ και οι συνεργάτες μου να την κρατήσουμε στο επίπεδο που της αξίζει.
Στα χρόνια της ανόδου και των επιτυχιών, συνδράμαμε γενναία οικονομικά την τότε διοίκηση, κάτι που είναι γνωστό σε όλους.
Το ίδιο κάναμε και όταν η ομάδα έπεσε από την Γ’ Εθνική και έμεινε χωρίς διοίκηση.
Αναλάβαμε πλήρως το κόστος και την ευθύνη να την κρατήσουμε στο επίπεδο που αξίζει στο Ζευγολατιό, παρά το γεγονός ότι δεν είχαμε καμία στήριξη, από κανένα.
Απεναντίας, δεχθήκαμε και επιθέσεις που μας πίκραναν και μας απογοήτευσαν.
Σήμερα κλείνει ένας μεγάλος κύκλος προσφοράς στον ΑΟΖ.
Μία προσφορά που δεν περιορίζεται στο οικονομικό κόστος που είναι μεγάλο , αλλά επεκτάθηκε σε όλους τους τομείς δράσεις του αγαπημένου συλλόγου μας.
Ότι κάναμε το κάναμε με την καρδιά μας και νοιώθουμε περήφανοι που κρατήσαμε την ομάδα στην Α΄κατηγορία Κορινθίας.
Δημόσια δηλώνω ότι δεν θα ασχοληθώ με την διοίκηση της ομάδας και την παραδίδω, χωρίς κανένα χρέος σε όποιον έχει την διάθεση να συνεχίσει και να προσφέρει και αυτός.
Ο ΑΟΖ έχει ιστορία και μέλλον και το σημαντικότερο, έχει δελτία ποδοσφαιριστών όλων των κατηγοριών, που αποτελούν ισχυρό περιουσιακό του στοιχείο.
Ως επιχειρηματίας και ως οπαδός της ομάδας, θα είμαι παρών να συνεισφέρω οικονομικά την συνδρομή μου, στην νέα διοίκηση που θα προκύψει.
Η απόφαση μου είναι τελεσίδικη.
Ευχαριστώ, τους αθλητές, τους προπονητές, τους φιλάθλους και τους συνεργάτες μου για την μεγάλη υπέρβαση που έκαναν τα τελευταία 6 χρόνια υπηρετώντας τον ΑΟΖ.
Ελπίζω ότι θα βρεθούν οι άνθρωποι που θα αναλάβουν μία ομάδα, χωρίς βαρίδια και υποχρεώσεις και θα την οδηγήσουν σε καλύτερες από μένα ημέρες.
Προσπάθησα για το καλύτερο.
ΘΑΝΑΣΗΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
Πρόεδρος ΑΟΖ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου