Σελίδες

Πέμπτη 15 Ιουλίου 2021

Παρελθόν ό Χόντια άπό τόν Ήρακλή Ξυλοκαστρου

 Παρελθόν από την τεχνική ηγεσία του ΉΡΑΚΛΗ ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟΥ 1928 άποτελεί ό προπονητής Γιάννης Χόντια όπως ό ίδιος γνωστοποίησε μεσω τού Facebook.                           Άναλυτικά έγραψε τά έξής                                                                                                       

Θέλω μέσα από την προσωπική μου σελίδα να ευχαριστήσω τη διοίκηση του Ηρακλή Ξυλοκάστρου για την τεράστια τιμή που μου έκανε να είμαι προπονητής της ομάδας,ειλικρινά αυτές οι 10 μέρες που έζησα στον σύλλογο ήταν σαν 1000. Προσωπικοί λόγοι όμως δεν μου επιτρέπουν να συνεχίσω στην ομάδα. Με την ευκαιρία θέλω να ευχαριστήσω από καρδιάς όλους τους ποδοσφαιριστές για την αποδοχή και τη στήριξη που είχα αυτό το μικρό χρονικό διάστημα που συνεργάστηκα μαζί τους. Εύχομαι από καρδιάς σε όλο το σύλλογο καλή συνέχεια και πολλές πολλές επιτυχίες στο μέλλον. Ευχαριστώ για όλα Ηρακλής Ξυλοκάστρου 1928 > Μέ προβληματίζει μία πρόταση πού άναφέρει ό Γιάννης Χόντια. Καί αύτή είναι ή λέξη.. < Προσωπικοί λογοι δέν μου έπιτρέπουν να συνεχίσω στήν όμάδα....> Δέν μπορώ να τό καταλάβω, πρίν 10-15 ήμερες άνακοινόνονταν ώς προπονητής, καί όλα καλά καί εύχαριστίες ένθεν καί ένθεν, όταν μάλιστα είχαν "κουβεντιάσει" καί με τόν Άλεξανδρή να άναλάβει τήν νεα χρονιά, άλλά έπικράτησε ή λύση" Χοντια" καί τώρα είναι ...παρελθόν?? Κάτι συνέβει άνάμεσα σέ διοίκηση καί προπονητή. Δέν έξηγείτε διαφορετικα. .. Τουλάχιστον γιά μενα πού τό ποδόσφαιρο τό έχω ζήσει μισό αίώνα καί βάλε... Τωρα ή όμάδα τών "πρασίνων" τής δυτικής Κορινθίας βρίσκεται σέ άναζήτηση προπονητη...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου